Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti EinEtikette Group s.r.o.

se sídlem Obrancov mieru 350/26, 018 41 Dubnica nad Váhom , IČ : 51859432, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina , odd.: Sro, vložka č. 83825/L

Čl. I.

Všeobecná ustanovení

1. Všeobecné obchodní podmínky Prodávajícího uvedené dále tvoří nedílnou součást Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím (dále jen „VOP“) a jsou závazné pro všechny Kupující, kteří s Prodávajícím uzavírají Kupní smlouvu.


2. Prodávající se Kupní smlouvou zavazuje dodat Kupujícímu Zboží za podmínek sjednaných v Kupní smlouvě a těchto VOP a Kupující se zavazuje Zboží převzít a zaplatit za něj Prodávajícímu Kupní cenu.


3. Právní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím, kteří uzavřeli Kupní smlouvu, se řídí Kupní smlouvou, těmito VOP a pokud není Kupní smlouvou nebo VOP stanoveno jinak, i obecně závaznými právními předpisy platnými na území České republiky. Zvláštní písemná dohoda mezi Prodávajícím a Kupujícím má přednost před VOP a také před Kupní smlouvou. Pokud se ustanovení Kupní smlouvy dostanou do rozporu s ustanoveními VOP, rozhodující jsou ustanovení Kupní smlouvy.


4. Prodávající je oprávněn kdykoli jednostranně změnit tyto VOP. Taková změna nemá vliv na Kupní smlouvy uzavřené před jejím provedením, a na tyto se dále vztahují VOP platné před takovou změnou. Změna VOP provedená Prodávajícím se stává platnou a závaznou pro Kupující okamžikem zveřejnění změněného znění VOP na webové stránce Internetového obchodu

Čl. II.

Vymezení pojmů

Pro účely těchto VOP se pod pojmy níže uvedenými myslí :

1. Smluvní strany: prodávající a kupující
2. Prodávající : EinEtikette Group s.r.o., Obrancov mieru 350/26, 018 41 Dubnica nad Váhom , IČ : 51859432, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina , odd.: Sro, vložka č. 83825/L, IČ : 36 651 796, DIČ : 2020128473, DIČ : SK 2022217956
tel. čj. . : KONTAKT pro Slovensko : 0422289911, KONTAKT pro Česko : 00420210012014
email : stitok@stitok.sk


3. Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím Internetového obchodu uzavře Kupní smlouvu s Prodávajícím, jejímž předmětem je dodávka jím vybraného Zboží. Kupující může být Spotřebitelem nebo Podnikatelem.


4. Orgánem dozoru je:
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Trenčínský kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Obor výkonu dozoru a právní obor, email: tn@soi.sk, tel. čj. : 032/640 01 09

5. Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

6. Internetový obchod: je webový server na adrese www.stitok.cz, jehož prostřednictvím Prodávající nabízí a prodává Zboží.


7. Kupní smlouva: Smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím Internetového obchodu, jejímž předmětem je dodání Kupujícím vybraného Zboží za Kupní cenu. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva, její vznik, platnost a následky neplatnosti, a všechny závazky vyplývající z Kupní smlouvy se řídí Českým právním řádem.


8. Nabídka: všechny společně a také i samostatně jakákoli z movitých věcí, či jiný produkt, které jsou Prodávajícím nabízeny k prodeji v Internetovém obchodě.


9. Zboží: ten z produktů tvořících Nabídku, který byl Kupujícím vybrán z Nabídky, a který Kupující kupuje od Prodávajícího na základě Kupní smlouvy.


10. Kupní cena: peněžní částka vyjádřená v měně EUR, která je odplatou Kupujícího Prodávajícímu za prodej Zboží. Kupní cena uvedená v Internetovém obchodě u Zboží zahrnuje i DPH, pokud v Internetovém obchodě není výslovně uvedeno jinak. Kupní cena nezahrnuje cenu za přepravu zboží Kupujícímu, která je uvedena v Internetovém obchodě samostatně při realizaci každé objednávky.


11. Místo dodání: místo, které Kupující označí při uzavírání Kupní smlouvy jako místo, na které má být Prodávajícím doručeno Zboží. Místo dodání je specifikováno alespoň následujícími údaji: název obce, název územního správního celku (okres a kraj), název ulice, soupisné a orientační číslo, stát. Prodávající dodává Zboží prostřednictvím Internetového obchodu pouze na území České republiky a nemá povinnost dodat Zboží na jiné místo, než je Místo dodání.


12. Doručovatel / přepravce: třetí osoba, která je ve smluvním vztahu s Prodávajícím a zajišťuje přepravu Zboží pro Kupujícího do Místa dodání.

Čl. III.

Kupní smlouva a způsob jejího uzavírání

1. Za závazné potvrzení objednávky Kupujícím se považuje odeslání objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře Internetového obchodu, kliknutím na políčko, kterým se objednávka potvrzuje.


2. Uskutečněním objednávky Kupující zároveň vyslovuje souhlas s těmito VOP.


3. Odesláním objednávky Kupující zároveň Prodávajícímu potvrzuje, že Prodávající řádně a včas splnil své informační povinnosti ve smyslu § 10a zákona č. 1/2003. 250/2007 Zz o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů a ve smyslu § 3 zákona č.j. 102/2014 Zz o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů.


4. Oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému Prodávajícího odeslané Kupujícímu se nepovažuje za závazné akceptování objednávky. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem závazného akceptování objednávky Prodávajícím, a to emailem zaslaným potvrzením o akceptování objednávky označeným jako potvrzení objednávky (dále jen jako „potvrzení objednávky“).


5. Potvrzení objednávky obsahuje identifikační údaje Prodávajícího (název, sídlo, IČO, zápis v Obchodním rejstříku apod.), specifikaci zboží (název, vlastnosti, množství), které je předmětem koupě dle kupní smlouvy, údaj o ceně zboží, případně io ceně jiných služeb (např. doprava zboží), místo dodání zboží, případně jiné údaje potřebné pro řádné dodání objednaného zboží.


6. Kupující je oprávněn objednávku zrušit bez udání důvodu do doby doručení potvrzení objednávky Prodávajícím, a to písemně, přičemž postačuje forma e-mailu. V oznámení o zrušení objednávky je Kupující povinen uvést jméno, svoji e-mailovou adresu a popis objednaného zboží. V případě, že Kupující zaplatil Prodávajícímu kupní cenu nebo její část v době do zrušení objednávky, Prodávající vrátí Kupujícímu již uhrazenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 15 dnů ode dne zrušení objednávky Kupujícím.


7. Prodávající je oprávněn stanovit pro každé Zboží minimální množství, jehož objednávku je Kupující povinen uskutečnit k uzavření Kupní smlouvy. Toto minimální množství bude uvedeno v Internetovém obchodě u daného Zboží. Pokud Kupující potvrdí objednávku Zboží, přičemž nedodrží podmínku minimálního množství Zboží, má se za to, že objednávku neuskutečnil.

Čl. IV.

Kupní cena a platební podmínky

1. Kupující je povinen uhradit kupní cenu formou bezhotovostní platby na bankovní účet Prodávajícího.
2. Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu kupní cenu řádně a včas dle kupní smlouvy. Za den úhrady kupní ceny se považuje den, kdy byla kupní cena připsána v celém rozsahu na bankovní účet Prodávajícího.
3. Náklady spojené s montáží zboží, případně s jeho vykládkou, nejsou součástí kupní ceny a Prodávající není povinen tyto služby Kupujícímu zajistit, pokud se Prodávající a Kupující výslovně nedohodli jinak.
4. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli upravit Kupní cenu uvedenou na webové stránce Internetového obchodu. Změna Kupní ceny Zboží se nevztahuje na Kupní smlouvy uzavřené před změnou Kupní ceny, bez ohledu na to, že ještě nedošlo k dodání Zboží.

Čl. V.

Dodání zboží

1. Prodávající je povinen dodat objednané zboží ve smyslu potvrzení objednávky Kupujícímu do 15 dnů ode dne připsání kupní ceny na bankovní účet Prodávajícího, pokud se Prodávající a Kupující nedohodli jinak.


2. Místem dodání je místo uvedené v potvrzení objednávky Prodávajícím, pokud se Prodávající a Kupující nedohodli jinak.


3. Prodávající je povinen dodat objednané zboží v množství a kvalitě, v jaké si Kupující zboží objednal, a to na základě informací uvedených na stránce internetového obchodu. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb.


4. Kupující je povinen převzít dodané zboží v místě dodání dle potvrzení objednávky. Po uplynutí 14 dnů ode dne, kdy byl Kupující povinen zboží převzít, je Prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a prodat zboží třetí osobě.


5. Při převzetí Zboží od Doručovatele je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu Zboží s tím, že pokud při kontrole zjistí, že obal Zboží je poškozený nebo zásilka obsahující Zboží je jinak poškozena nebo zdeformována, nesmí zásilku obsahující Zboží převzít a je povinen s Doručovatelem sepsat protokol o odmítnutí převzetí zásilky s tím, že v něm uvede důvody jejího odmítnutí.


6. Odmítne-li Kupující převzít zásilku podle předchozího odstavce, je povinen Prodávajícího ihned informovat o důvodech tohoto odmítnutí. Prodávající je oprávněn dodat Kupujícímu náhradní Zboží do 30 (třiceti) dnů ode dne, kdy Kupující oprávněně odmítl převzít původní Zboží. V případě, že zásilka obsahující Zboží nevykazuje žádné znaky vnějšího poškození nebo deformace a rovněž při kontrole nebyl zjištěn žádný nesoulad s objednávkou, avšak po převzetí zásilky Kupujícím vyjde najevo, že Zboží má vadu, která mohla být způsobena při přepravě zásilky, je Kupující povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne, kdy zásilku převzal, oznámit Prodávajícímu, jinak se má za to, že tato vada nevznikla při přepravě, ale až následně.


7. V případě, že nesoulad zásilky s objednávkou spočívá v tom, že je dodáno menší množství Zboží, není Kupující oprávněn odmítnout převzetí zásilky. Prodávající je v tom případě povinen dodat Kupujícímu chybějící Zboží bez zbytečného odkladu poté, kdy je mu ze strany Kupujícího tato vada oznámena. Pokud není možné zbytek Zboží v přiměřené době Kupujícímu dodat nebo Kupující o dodání zbytku Zboží nemá zájem, jsou Kupující i Prodávající oprávněni ohledně části Předmětu plnění, která nebyla dodána, od Kupní smlouvy odstoupit.

Čl. VI.

Nabytí vlastnického práva a přechod nebezpečí škody na zboží

1. Vlastnické právo k dodanému zboží nabývá Kupující až úplným zaplacením kupní ceny. Prodávající není povinen odeslat ani předat Zboží Kupujícímu před zaplacením kupní ceny.


2. Nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží od Prodávajícího, resp. od přepravce, nebo neučiní-li tak včas, tak v době, kdy mu Prodávající umožní nakládat se zbožím a Kupující zboží nepřevezme.

Čl. VII.

Odstoupení od kupní smlouvy

1. Ve smyslu ustanovení § 7 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů (dále také jen „zákon č. 102/2014″) má Kupující právo od Kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí Zboží, toto právo má Kupující i v případě, že si Zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedlo osobně v prostorách výdejního místa Prodávajícího.


2. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.


3. Při uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy je povinen informovat kupující prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy jednoznačným prohlášením – dopisem zaslaným poštou na adresu Obránců míru 350, 018 41 Dubnica nad Váhom, nebo emailem na adresu stitok@stitok.sk. Za tímto účelem je možné použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který se nachází níže v těchto VOP. Pokud kupující využije svého práva na odstoupení od smlouvy a zašle oznámení o odstoupení od smlouvy na emailovou adresu, jeho přijetí tohoto oznámení bude neprodleně potvrzeno odesílateli po přijetí jeho zprávy. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, jestliže oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy bude zasláno před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.


4. V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen zaslat zakoupené zboží zpět na adresu prodávajícího. Náklady na vrácení zboží nese Prodávající.


5. Kupující odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.


6. Kromě případů, kdy je odstoupení od Kupní smlouvy výslovně sjednáno, nemůže Spotřebitel odstoupit od Kupní smlouvy, je-li jejím předmětem prodej Zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků Spotřebitele, Zboží vyrobeného na míru nebo Zboží určeného zvlášť pro jednoho Spotřebitele. Spotřebitel stejně tak nemůže odstoupit od Kupní smlouvy v případech vymezených v § 7 ods. 6 zákona č . 102/2014 Sb .

7. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:
(pro případ, že si přejete od smlouvy odstoupit)
Vaše jméno, příjmení a adresa
Komu:
EinEtikette Group s.r.o.
Obrancov mieru 350/26
018 41 Dubnica nad Váhom
e-mail:
stitok@stitok.sk
Věc: Odstoupení od kupní smlouvy
Touto cestou Vám sděluji, že odstupuji od kupní smlouvy uzavřené s Vaší společností na základě objednávky č.k. …….. ze dne …………………. .
Dne ………………….
……………………… …………
Váš podpis
(pokud oznámení o odstoupení není zasíláno e-mailovou zprávou)


8. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení Zboží vznikne Kupujícímu nárok na vrácení zaplacených finančních částek spojených s vráceným Zbožím, které budou vráceny Kupujícímu nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy.


9. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností Prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží Kupujícímu ve lhůtě dle těchto VOP nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. O této skutečnosti je Prodávající povinen Kupujícího neprodleně informovat.


10. V případě, že Prodávající nebo Kupující odstoupí od Kupní smlouvy, má Kupující nárok na vrácení zaplacené Kupní ceny po započtení všech případných pohledávek Prodávajícího vůči Kupujícímu, a to bezhotovostním převodem na bankovní účet Kupujícího uvedený v Kupní smlouvě, případně, pokud tento účet nebyl v Kupní smlouvě uveden a Kupující jej Prodávajícímu nesdělí v oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy nebo bez zbytečného odkladu poté, kdy mu bylo Prodávajícím oznámeno odstoupení od Kupní smlouvy, poštovní poukázkou zaslanou na adresu Kupujícího.

Čl. VIII.

Zpracování osobních údajů

1. Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího výhradně pro potřeby plnění Kupní smlouvy. Ke zpracovávání osobních údajů Kupujícího za jiným účelem je Prodávající oprávněn pouze se souhlasem Kupujícího.


2. Uzavřením Kupní smlouvy vyjadřuje Kupující souhlas ke zpracovávání svých osobních údajů v ní uvedených pro obchodní a marketingové účely Prodávajícího, jakož i pro obchodní a marketingové účely jeho obchodních a marketingových partnerů. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Kupující má právo kdykoli svůj souhlas písemně odvolat, dále má právo na přístup k údajům, které se jej týkají, právo požadovat jejich opravu, doplnění, blokování nebo likvidaci. Pokud Kupující nesouhlasí s tím, aby jeho osobní údaje byly registrovány v databázi Prodávajícího, je povinen tuto skutečnost Prodávajícímu oznámit.


3. Kupující bere na vědomí, že Prodávající je oprávněn předat takto shromážděné osobní údaje kapitálově propojeným podnikatelským subjektům na území EU. Takto předané údaje mohou být využity pouze v souladu s právními předpisy České republiky ak účelům předpokládaným těmito VOP a Kupní smlouvou.

Čl. IX.

Reklamační řád

1. Záruční doba začíná běžet zásadně dnem převzetí Zboží Kupujícím. Záruční doba je v případě nového Zboží 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v reklamaci. Práva z odpovědnosti za vady Zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. Je-li Kupujícím Spotřebitel, v rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zákonem č.j. 250/2007 Zz, o ochraně spotřebitele, oba zákony v platném a účinném znění, s přihlédnutím ke upřesněním obsaženým v těchto VOP.


2. Jako doklad o záruce vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému Zboží nákupní doklad (faktura, pokladní blok) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejména název Zboží, délka záruky, cena, množství).


3. Kupující je oprávněn zaslat vadné Zboží k reklamaci na adresu Prodávajícího uvedenou v Článku II. těchto VOP. Reklamované Zboží musí být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, a balík by měl být označen viditelně “REKLAMACE” a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučeno je přiložení kopie nákupního dokladu, podrobný popis vady a dostatečné kontaktní údaje Kupujícího (hlavně zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i vady Zboží. Tento postup je doporučen i Kupujícímu – Spotřebiteli, pokud neprokáže a nedoloží uvedené skutečnosti jinak.


4. Kupující je oprávněn v souladu s ustanovením § 18 ods. 2 zákona o ochraně spotřebitele uplatnit reklamaci u určené osoby, která je povinna reklamaci vyřídit nebo přímo u Prodávajícího. Určenou osobou je Branislav Mrázik, mail: stitok@stitok.sk (dále jako „určená osoba”).
5. Den uplatnění reklamace je zároveň dnem zahájení reklamačního řízení.


6. Kupujícímu nevzniká vůči Prodávajícímu žádný nárok z vad Zboží, pokud poškození Zboží nastalo:
a) mechanickým poškozením Zboží,
b) neodborným zacházením nebo zanedbáním péče o Zboží,
c) Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo obecnými zásadami,
d) Zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li chyba v důsledku této úpravy, e) Zboží
bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí, což neplatí, pokud byly vlastnosti Zboží, které jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, Kupujícím a Prodávajícím výslovně dohodnuto, vymíněno nebo Prodávajícím deklarováno, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo vzhledem k obvyklému způsobu použití Zboží.
7. Zboží zaslané k reklamaci bude Prodávajícím posuzováno pouze ohledně jím namítané vady.


8. Prodávající má právo odmítnout přijetí Zboží do reklamace v případech, kdy reklamované Zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěny nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání Zboží k reklamačnímu řízení.


9. V případě, že Zboží je při převzetí Kupujícím v rozporu s Kupní smlouvou (dále jen “rozpor s Kupní smlouvou”), má Kupující právo na to, aby jej Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl do stavu odpovídajícího Kupní smlouvě, a to dle požadavku Kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny nebo od Kupní smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím Zboží o rozporu s Kupní smlouvou věděl nebo rozpor s Kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s Kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při převzetí Zboží, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.


10. Shodou s Kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávané Zboží má jakost a užitné vlastnosti Kupní smlouvou požadované, Prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, případně jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který Prodávající pro použití věci uvádí, nebo pro který se věc obvykle používá.


11. V případě, je-li Kupující spotřebitelem, má v závislosti na povaze vady při uplatnění zákonné záruky tato práva:
a. jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z Kupní ceny nebo na odstoupení od Kupní smlouvy,
b. jde-li o vadu neodstranitelnou, bránící řádnému užívání Zboží, právo na výměnu vadného Zboží nebo na odstoupení od Kupní smlouvy, stejná práva Spotřebiteli patří, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje zejména, pokud stejná vada bránící řádnému užívání, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užívání
. jde-li o jiné vady neodstranitelné a Spotřebitel nepožaduje výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z Kupní ceny nebo odstoupení od Kupní smlouvy.


12. Volbu způsobu vyřízení reklamace provede Kupující. Prodávající na nevhodnost volby Kupujícího upozorní a navrhne vhodný způsob (zejména v případě, kdy Kupující vyžaduje způsob týkající se odstranitelné vady, ale Prodávající zjistí, že jde o vadu neodstranitelnou). Pokud Spotřebitel nezvolí způsob vyřízení reklamace v Prodávajícím poskytnuté přiměřené lhůtě, zvolí jej Prodávající. V případě poskytnuté slevy nelze později reklamovat Zboží pro vadu, za kterou byla sleva poskytnuta.


13. Je-li Kupujícím Spotřebitel, Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu Zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má Kupující – Spotřebitel právo od Kupní smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu Zboží za nové Zboží. Uvedené neplatí, je-li Kupujícím Podnikatel, a tedy jeho vztah s Prodávajícím upravuje Obchodní zákoník.


14. Prodávající vydá Kupujícímu Spotřebiteli formou emailové zprávy, či prostřednictvím Internetového obchodu potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
15. Kupující má právo na úhradu nezbytných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odesílání reklamovaného Zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení Kupujícího od Kupní smlouvy z důvodu vady Zboží má Spotřebitel také právo na úhradu nákladů vynaložených v souvislosti s tímto odstoupením.


16. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Pokud byla reklamace Zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou Zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít. O vyřízení reklamace bude Kupující informován emailem.


17. V případě, že reklamace nebude opodstatněná, Prodávající ji zamítne. Pokud bude reklamace zamítnuta, bere Kupující na vědomí, že Prodávající je oprávněn přefakturovat Kupujícímu náklady, které mu vznikly v souvislosti s vyřízením reklamace.


18. Kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout Prodávajícímu potřebnou součinnost k vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o dobu, kdy byl Kupující v prodlení s poskytováním požadované součinnosti.

Čl. X.

Závěrečná ustanovení

1. Kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím elektronických prostředků.


2. Kupní smlouva se uzavírá podle právního řádu České republiky a právní řád České republiky je rozhodujícím právním řádem pro úpravu všech vztahů založených Kupní smlouvou.


3. Prodávající je oprávněn jednostranně změnit tyto VOP. za písemné oznámení změny těchto VOP se považuje umístění změněných VOP na internetové stránce internetového obchodu Prodávajícího. Umístěním změněných VOP na internetové stránce internetového obchodu Prodávajícího nabývají změněné VOP účinnosti.


4. Pravomoc k rozhodování sporů, které vzniknou nebo mohou vzniknout z právních vztahů založených Kupní smlouvou, mají všeobecné soudy České republiky.


5. Tyto VOP byly na internetové stránce internetového obchodu zveřejněny dne 15.2.2023 a tímto dnem nabývají platnosti a účinnosti.

V Dubnici nad Váhem , dne 15.2.2023

Nákupní košík
Klepnutím mimo skryjete panel srovnání
Porovnat
Přejít nahoru
Open chat
Dobrý den 👋
Jak Vám pomůžu?